Imorgon Egypten! :D

Jag åker till Egypten imorgon, skönt att komma ifrån kalla Sverige! Bara kunna sola på stranden :D
Idag har jag bara lagt in skit mycket musik i min  mobil och sen så har jag packat, är helt slut!
Ska upp klockan halv fem imorgon och sen åka flygplan i 6 timmar, inte direkt det roligaste ):.
Fast ja, det är värt det!
Juste, innan allt det här så var jag med Patricia ganska länge och vi spelade typ bara GTA 4 på mitt playstation 3, haha för ni som inte vet så är GTA "Grand theft Auto San Andreas".
Jag vill bara säga en sak! JAG HATAR MINA FUCKING TRÄNARE, seriöst!! De kan inte dela upp lag? Och sen så suger de helt, värdelösa är de. Jag vill inte byta lag, för att jag gillar lagspelarna och vill vara kvar med dom eftersom att jag har varit med dom i hela mitt liv.
Aja, hejdå x)
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0