Nyår 2008/2009

Idag kmr alexandra hem!! (:
fast ja venne när ;o

Hahah imorrn ska jag te min syrras kompis familj o fira nyår
Ska ta massor me foton imorrn

O juste ska te Nacka för att fixa mitt hår oxå innan :D
Älskar <3Nacka<3

 haha så jävla dålig kvalité o ful bild men whatever. Nyår 2008

//Njut av den kassa kvaliten ;D

 / 2009
 / 2009

Nu får vi se hur 2010:s bilder kmr se ut
Alla d här bilderna är från Schweiz
o d va MÅNGA år sen jag va i Sverige till nyår
så nu får vi se om Sveriges fyrverkerier knäcker Schweiz, men tvivlar på d ;)

Byee // Anka<3


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv; det är bara bra ! ;d vad gör durå ?

2010-12-30 @ 19:12:25
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0