yo

Idag var jag bara med på två lektioner i skolan, den första så vare fotbollsklass och det var så kul för att vi körde cup, några fick bestämma några lag och lagen var: Real Madrid, Barcelona och Arsenal. Jag hamnade med Arsenal :) Vi körde inte klart hela, vi kommer fortsätta nästa fredag :)
Sen hade vi mattelektion..
Det roligaste var efter det, då vi hade lunch, för att det blev brandalarm mitt i lunchen och alla i högstadiet fick gå ut till fotbollsplan och mer än hälften verkligen frös, jag var en utav dom. Alla typ tjatade på lärarna och sen så när vi får dra så kutar ALLA, eller inte ALLA, men nästan till matsalen framför en dörr som de hade stängt och det var jätte trång, alla stod mot varandra. När en mattant äntligen börjar komma inifrån så skriker typ alla eller jag vet inte va, jag skrek inte :ppp.

Liksom tänk, kaos i hela högstadiet haha, så sjukt :)
fast sen när jag hade ätit så stack jag hem, anledningen till varför var för att det typ bränner i min hals och jag var så trött att jag knappt kunde stå upp.
Gammal bild..
Jag är så uttråkad.
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0