jag vill inte gå till skolan..

Imorn så vill jag inte gå till skolan, för att jag orkar inte med träslöjden och det e läskigt att visa mitt hår hehe.
Men ändå så vill jag gå till träningen, så då måste jag gå till skolan.
Haha, skulle vara tvungen att gå till skolan i alla fall, vad har jag för anledning att inte gå? JAG MÅSTE, tyvärr :(.

Åh, har bara lust att kunna sova på träslöjden! Det skulle vara awesome.. och det positiva är ju oxå att vi inte har någon matte imorn.. ännu mer awesome :D
Bara det att idag så gjorde jag bara 2 uppgifter på matten, bara för att jag smsade med 3 olika personer och folk skickade lappar hela tiden! GOD BLESS ALL THE PEOPLE SOM INTE TJALLADE <3

Haha min brorsas och min konversation..

Jag: Haha henry (som det låter)
Max: Unree annars (det stavas henry men man uttalar typ så)
Jag: Haha oj..

Spelar ett tag på fifa och sen så hör jag de säga "Unree"
Jag: haha, de sa Unree, du hade rätt det var inte Henry!
Max: Hahaha, Henry heter jag.
Jag: Asgarv..

Ni fattar inte, men det var typ en jobbig granne som höll på att klaga på oss och deras konversation var typ såhär..

Min morsa: Anders, Johan eller vad fan du nu heter!
Han: Henry heter jag!

Hahah, asså man måste höra hur han sa det så att man ska förstå x)
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Cookie66

Vad klagade den där grannen på?

2010-11-28 @ 15:07:50
URL: http://cookie66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0