RUBRIK

Heyy

sorry jag kunde nt blogga igår
men var ju hos Alex o sen på Juniors träning
hahah fan va pinsamt vi frågade en av tränarna om vi fick låna
en boll, o vi fick d så ja ska ta bollen me fötterna o baam..
Jag Fucking Halkar hahaha fan va pinsamt o ramla framför alla XD
Junior o Alex garva typ asmkt ;)

Ska ti träningen snart och ööh ja har störda cp-problem
asså ja skämmer ALLTID ut mig framför folk från schweiz XD
har hänt typ 1000 ggr. (asså d har inget me träningen o göra)
men va fan asså jag är störd XD


 höhöhö x))

Byee // Anka

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Helg snart :) Ska du hitta på ngt speciellt då? =)

2010-11-18 @ 18:43:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0