Skolan..

Jag är fortfarande kvar i skolan, gör klart mitt arbete.. gud jag kommer aldrig klara det fan! JAG PALLAR INTE.
Idag så ska jag och Anka träffas efter skolan, vi ska kolla på Juniors träning ! E bara rädd att hon ska sluta och jag inte är färdig, men jag tror det, fast kanske inte om jag bara är inne på facebook och bloggar, då går det ju skit bra! Aja, jag tror att jag är färdig, annars så får jag väl jobba lite hemma.. och det kommer att gå SKIT BRA *host*. Jag oroar mig lite över hur det går för mig i skolan, jag suger på att jobba. Ääääääääesh, ska försöka jobba lite nu.. vi ses ;-)

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: guevacci

ny chans i dagens blogg om du inte vann :)

2010-11-17 @ 18:56:49
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0