TJENA

Det är skit mycket snö ute ! Jag älskar snön, förutom den delen att jag hela tiden måste få hårda snöbollar på mig och bli mulad -,- Dock så är det ju kul att göra det på andra (^^)
Idag så var det 3 killar som sprang efter mig för att försöka mula mig och mina skor suger, så att jag halkade hela tiden, haahah jag är sämst =D

AHHAHA, jag skulle nyss sätta mig på stolen, men jag missade solen! hehehe jag suger x)



Såhär är det nu utanför mitt köksfönster :-)


Lettland.. (Riga) allt var typ gammeldags där, alla gick omkring med gammeldagsa kläder och så :P




Jag glömde berätta att förra veckan typ så var det en kille som tog en typ bräda klockan 12:00 på kvällen eller ngt och bara slog igenom den på våran portdörr på fönstret, kolla hur det såg ut..

Kram Alexandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0