Portnyckeln snodd

Mitt fel, allt är mitt fel. Min mamma gav mig och min bror nycklarna till porten och hemnyckeln igår kväll och jag öppnade porten och sen ställde upp dörren, men jag vet inte om jag gav nycklarna till min bror innan jag ställde upp dörren, så idag när alla var borta så kom våran granne och plingade på, asså jag var ensam hemma, han frågade om det var våra nycklar och det var det, senare gav jag den till min mamma och då så var tydligen portnyckeln borta, så att jag hade glömt nyckeln i låset, så nu är den snodd.

Jag kommer inte bli särkilt förvånad om min ena cykel är snodd heller.

ALLT är mitt fel, eller det tror iaf alla, så att jag får ta skiten, det var förmodligen mitt fel också.


Aja, men ska börja byta om till matchen nu =)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0