Yeaah!

Tja Alla (ingen vet typ om att bloggen finns)

Vi ska fixa header o allt annat senare...
Alex måste fixa d sen, va hos henne i bagis typ hela dan juue =DD najsigt

Sen igår dåh så kom Candy hem te mig <3
Vi snacka killar o öhh va inne på datan, datanörd ja e (a)
klarar mig inte utan min stora kärlek facebook. a.k.a fuckbook
som ja kallare dårå =)

O juste glömde helt bort o berätta mitt namn ålder etc.
får ta d i ett annat inlägg, skriver bah kort om d nu


Namn: Anne Catherine
Smeknamn: Anka,Anki,Anne,bögen, hahah driiiv =PP
Ålder: 13

d e allt ni får veta nu ska fortsätta lyssna på musik nu


peace // Anka <3 (måste komma på nåt bättre o skriva än ankan bah för att alex kallar mig d =/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0