<3

jag gömmer mig från mina problem och jag gör allting värre än vad det redan är. Jag gick för långt och jag ångrade det, nu är mitt liv stört och jag vet inte hur jag ska fixa till allt igen, det går nog inte. Jag måste ta mina problem och göra av med skiten. Varför gör jag det värre? jag är hopplös. Asså seriöst, jag gillar en kille skit mycket, jag älskar honom? Men jag gör inget åt det, jag gömmer mig istället, jag försöker men klarar det inte.  Så ja, jag måste göra det snart och snabbt och jag måste göra av med killen "M" (har inte honom på fb så ni vet) som jag snackar med, men det är svårt.. för att han är så gullig och får mig att le. Jag är rädd för att jag börjar få känslor för honom, men det får jag inte få, så att jag måste göra mig av med honom.
Jag ska inte ge upp, inte än i alla fall, så jag bara hoppas. Jag tänker inte få känslor för honom, jag släpper inte den andra killen. Han betyder allt för mig.
Bild tagen från google.
.................
Skönt att skriva av mig.
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0