Bio imorrn (:

Tjeena :))

Ska på bio imorrn me en massa från skolan och sen nåra andra (:
Venne vilken film, men ska hem till min kompis först.

Hmm.. Jag hade en känsla igår att d skulle bli en skitbra dag idag.
Så klart så blir det motsatsen x)

Hahaha fast en bra sak iaf, Jag slog vad me min bästis att jag inte skulle komma sent ti skolan
O ifall jag kom sent skulle hon få bestämma nåt jag skulle göra
Jag skulle typ ha fått ställa mig på en bänk i korridoren och sjunga
Jag e en dum blondin.... blahblah XD
och sen tvärtom ifall jag inte kom sent :D
såklart så kmr jag nte sent, så vi får se vad ja tvingar min bästis att göra :DD

Den typ mest dåliga grejen som hände idah, va att jag fick kvarsittning -.-
elr ah ska ha det på måndag.
Bara för att jag nte gick ut på rast, asså åhh fettjobbigt =/
Hahah sen rektorn va näraa att ringa mina föräldrar pga världens dummaste sak.
Vi hade en lektion kvar o så säger hon att ja ska hämta mina saker o komma till hennes rum.
Så jag säger: '' Men vi har inte slutat än''
Rektorn: ''Vill du att jag ska ringa dina föräldrar eller?''

Asså ja sa lixom bara att jag inte hade slutat än -.-
+ min morsa skulle nt ha blivit sur ändå såå.. x)

Hahaha ja vet skriver skitmkt :D


Byee // Anka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0