Det gör ont

Det gör ont i hjärtat, jag vet inte varför.. det bara värker. Det började på träningen och sen har det bara varit så, så ja.. det gör så jävla ont. Och sen så har jag har gjort illa knäet, men egentligen så är det inte så farligt, bara det att det gör ont om jag slår i det, så att jag blev typ fälld och slog i det idag. Inte så kul dag antar jag.
Och nej, jag vill inte ha uppmärksamhet, men jag bara skriver som det är.
Annars så har det varit helt ok, förutom det att Patricia hade feber idag så att hon kom inte till skolan, fast det var okej att vara med Isabelle. hah, vad fail.. vi fick upp hissen hur enkelt som helst i hjärtpunkten, jag vet inte om det ska vara så eller om det var någon som failat på att låsa? Alltså, man får inte använda hissen egentligen för ni som inte vet om det.
Förresten, ni som inte vet vad hjärtpunkten är så är det typ vad man ska säga ett "chill ställe" typ som att man kan spela pingis och sånt där.
Saknar mitt hår :(
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0