Emblaaa

Idag på begraningen så var det skit sorgligt, jag seriöst hatar begravningar, men efter det så åt vi någon smörgåstårta (?) och jag visste fan inte vad jag åt för något..
typ gott/äckligt, vet inte..
Sen så stack vi hem till den som gått borts fru och fika och sånt. 
Men sen drog vi hem, asså shit.. tog typ en timma och halv för att komma hem, men snackade med Embla hela vägen, så att det vart inte lika tråkigt.
Och sen kom man hem och vi gick in på datorn och typ började asgarva åt några cp killar från en hemsida och ja, jag behövde typ ta kontakt med en utav dom.. skriva "hey sexy, how are u?" ja det var kul.. han svarade ju oxå och skrev: "well . you know the usual pretty good even better now that im talking to you ; )" haha, ja så vi har typ haft kul..
Nu så ska vi göra något annat, så att vi ses!
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0