Förra veckan

Förra veckan på en dag så var det inte kul, först så hade min kamera blivit snodd på stranden och sen så senare, ganska sent.. så gick jag för att kolla efter den, helt själv och då gick jag där vi var och kollade runt lite och då så såg jag en kille stå typ framför mig och han bah "Hello?" och jag bah "hi, was it som people that did forget a camera here?" och han fattade typ inte och gick först ut där han var för att typ komma ut i ljuset och jag gick dit och då så sa jag samma sak igen, men han började hålla på mina axlar och han frågade om han fick kyssa mig? Och jag sa ju självklart nej, men han höll kvar mig och tog min hand. Jag bah "no, I have to go" och då tar han tag i mig och säger nånting, men jag fattade inte.  Så jag sa bara "bye, I have to go" och liksom gick därifrån..
Jag var fan äcklad på vägen hem och jag ville inte träffa på några mer folk på vägen hem, jag var skit rädd.

Och sen ja, det sista var att vi stack för att äta middag på ett ställe, vi hade något som heter "all inklusive" och då kan man äta helt gratis, hur mycket man ville och man tar sin egna mat. Jag tog kyckling och sånt. När jag åt min mat så hade jag typ nästan ätit upp en hel kyckling bit, men då såg jag att den var röd inne i den och jag bah till mina föräldrar "kolla vad röd den är" och de sa "men det ska inte kyckling vara" och jag kollade skit noga och då såg jag att den var alldeles blodig.
Och ja, så det finns en chans att jag fått en sjukdom som heter samonella.
Allt det här hände i Egypten.
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Joline

Sv; tack :)

2011-01-03 @ 23:04:29
URL: http://jolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0