Gästblogg

Tjaba!
Nu gästbloggar jag hära då :) Okej.. Det är Patricia. (Så ni vet) Klicka på mitt namn för komma till min blogg :P )
Är nu med Alexandra och jag ska sova här. Det är inget nytt xP Men kul! Vi har nyss laddat klart hem en film som heter ''Blue Streak'' det värkar vara  en toppen comdy film. Okej här kommer lite fakta om min dag. Jag vaknade sen åt sen stack jag för att kolla och några och kolla på bio och vi såg en film som heter något med narnia. Den var ju bra :) Jag ville se den för att typ förut för länge LÄNGE sen så såg jag första filmen och efter det har jag följt filmerna. Snart ska Alexandra gästblogga hos mig. Hon sa det iallfal....... eh. Aaa. Hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0