He's the girl

Inatt så sov Anka hemma hos mig, på kvällen kollade vi på en film som heter "He's the girl" och den är skit bra, har sett den förut, men Anka hade inte sett den, så vi kollade på den :)
Senare så ska jag iväg och kolla på en film med Patricia, vi ska kolla på typ någon ny film med "Narnia" jag har inte sett Narnia, inte någon utav filmerna, så att det finns en stor chans att jag knappt kommer att förstå nånting, men jag har inget annat att göra och då måste man ju passa på att dra på bio. Patricia kommer att bjuda på biljetten, snällt :)

Aja, finns inte så mycket mer att säga, kommer att blogga senare.
Har ingen mobil nu förresten, så att försöker att fixa en. 
Klarar mig seriöst inte från mobil :p
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0