KÄÄÄÄÄÄÄÄÄR, jag är så fucking kär! Förstå nån gång ! <3

idag har jag varit på träning, skit kul att springa rakt på en ispöl så att man halkar -,-
Har glömt att säga att i Sundsvall så åkte jag snöscooter och har varit mest med min kusin Embla, vi var i Birsta city och jag köpte ett par skor och faktiskt några böcker :DD Tillsammans heter böckerna och det är 1:an 2:an och 3:an. Idag hade jag skorna som jag köpte, fast de var tydligen för små, så att jag fick skit ont och fick gå hem och byta, sen så senare så tappade jag bort mina nycklar och jag, Isabelle och Patricia gick omkring och letade överallt, på SO lektionen också och sen så visade det sig att de tydligen var hemma hos mig -,-
/ALEXANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0