RUBRIK :D

Tjaa bloggen :)

Haft en rätt okej dag, har en känsla av att imorrn kommer bli ännu bättre
så vi får hoppas det blir så :D

Vi har typ ''elevens val'' i skolan då får man välja ett ämne man vill ha
t.ex matte, engelska, kemi, gympa, musik, drama och sånt
Så typ en vecka har man ett ''plugg-ämne'' och nästa vecka ett ämne som t.ex musik, bild

Så jag är såklart dum o väljer drama eftersom mina kompisar vill ha det.
E dum eftersom jag typ ''skäms'' för o göra drama-grejer elr att behöva läsa nåt inför högstadiet
och alla såna grejer. Fast jag vill lixom lära mig o kunna göra det. så lite pga d valde jag drama ;)

Nästa vecka ska ja försöka träffa mina kompisar nån dag efter skolan, d va längesen ;)
Shit.. nu har ja skrivit en massa hahah som ingen pallar läsa, men det är skönt att skriva av sig ibland (a)


Heheh Made by me :D

Förresten Barca van mot Almeria igår, 5-0 :DD

// Anka ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0