Sundsvall

Är i Sundsvall och ja, vi åkte 5 timmar för att komma hit.
Man var ju rädd eftersom att det snöar skit mycket och sen så är det jätte halt på vägarna, mycket olyckor hade hänt, men vi klarade oss, fast det är en hemväg tillbaka också xD
Imorgon så ska jag på begravning, det är min gammelmorfar som har dött, han betydde mycket för min pappa, så att jag följde med min pappa upp hit för att han ska få sällskap. Jag ångrar inte än sekund av det eftersom att jag kan förstå hur det kan kännas att behöva köra 5 timmar helt själv och sen gå igenom den här jobbiga biten.
Och sen så får jag också chansen att träffa mina kusiner som jag typ aldrig träffat, förutom när jag var jätte liten så att jag inte ens kommer ihåg dom, annars så har jag träffat min kusin Embla 2 gånger förut, då vi åkte förbi deras hus och bara hälsade på, annars så träffade jag henne i somras då vi gick på grönan :).
Aja, jag hoppas att det går bra imorgon på begravningen och då träffar jag Embla :)
/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0