trött och deprimerad

Är trött och deprimerad, jag vet inte varför jag är deprimerad.. känns som om livet suger, men så blir det alltid när jag blir såhär deprimerad.  Fuck asså, om mindre än 3 veckor så måste jag berätta för den jag gillar/älskar att jag gillar/älskar honom, har gjort något cp avtal med min brorsa, om han skulle berätta vem han gillar så skulle jag berätta det, jag ångrar mig ! Aja, jag har gjort det nu.. men ska försöka övertala honom om att bryta avtalet, får hoppas på att det kommer att funka, men liksom om jag har lovat så har jag lovat, jag bryter inte löften.
Aja, nu ska jag faktiskt läsa min FRIDA tidning som jag fick idag, prenumererar på FRIDA :)
Och sen så ska jag tvätta ansiktet och skit..
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0