Gangs<3

Tjaa

Okej, för d första
Anledningen till att ja nte pallar blogga e för att min internet segar
så grooovt mkt o då är d nte direkt kul att blogga eftersom de
inte alltid funkar att lägga upp bilder o sånt.

Men ah d här har jag gjort d senaste dagarna + d ja ska göra imorrn
eftersom ja antagligen nt kmr blogga imorrn

I tisdags träffade jag min kompis i stan, vi gick till Ferrari-affären :DD
Vi käkade oxå på Taco bar o va på Wayne's Coffe
Awesom dag men d är d alltid med henne ;)<3

I onsdags o idag har ja nte gjort nåt speciellt skulle gått o shoppat
idag o köpa nya converse men sen så blev d nte så -.-
Men ska fortf köpa antagligen den här veckan elr nästa :D *happy*

Imorrn då, då ska ja till min kompis i Rågsved
ska kolla på skräck-filmer hon vill se o sen ska ja tvinga henne se en film
som hon nt kmr fatta nåt av eftersom hon nte kan tyska XD
Men ah Filmen heter ''Gangs'' o är med en av mina favoritskådisar/sångare



// Långt inlägg :D
Anka








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0