Broken Door<3

Tjaaa :)

har verkligen lust att byta header/bakrund
men jag suger på d -.-
nån som har lust o hjälpa till? (a)


Igår var jag med Carina och Ester
Först i Skärholmen o sen vid plattan ;)
När vi först kom ut på plattan hörde vi musik så vi gick till en scen
som fanns mitt på plattan,
o gissa vilka som spelade där???
BROKEN DOOR :D
hahah ja vet dom som läser vet nog inte vilka dom är
men för er som inte vet så är det ett skitbra band :)
Så vi stod o kollade på dom men sen så sa dom att dom skulle komma tbax
16.30 så vi gick o fikade istället o gick runt lite i stan;)
Sen kom min syrra oxå och vi kollade på Broken Door dårå:)


Jag och Broken Door sångaren Tobias Östlund :)

Byee // Anka<3

Kommentarer
Postat av: Sophies Noveller

Hejsan! :)



Gillar du JB-noveller? Då tycker jag att du ska kolla in på min novellblogg där jag just nu skriver en JB-novell :) Lämna gärna en kommentar <3

2011-05-30 @ 19:10:35
URL: http://sophiesnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0